Monday 13 June 2011

Ke Laut Lagi...

10.06.2011... aku n balum ke laut... cam biasa aku nada lesen ari atu, tapi kana misscall ada... atu pun nyaman dh rasaku kana tarik ah... next trip tah ku mempump ni gayanya... hehehe... so nantikan lah kemunculan lauk c diney.... puiii... hahaha....



proses menunda sambil ceta2 sedang d jalankan.....



tunda punya tunda... kail c balum lu d papak nya... up lingkuh...



tunda2 d... up g tenggiri leh nya... 2nd catch dh tu... aku msh kosong... kweng3...



dh mkai karikan tu... naik g lingkuh leh c balum... aku kajar2 ja mliat.... hehe..



dh bejaul d raba... up g lapih leh nya... aku gmbar jer...



anitah ganya hasil ari atu, ketambak tu ja leh ku last2 minit kan balik... c balum 3 strike lapas n skali putus... aku jgn tah kan putus memutus steel, kana tarik kan main pun nahada... hmmm... hahaha....



sotong leh kami cast.. pun nada up leh ku... hahaha... kurang teknik kot... nanti tah melesen kan lagi...

No comments:

Post a Comment